V-mach, weihrauch 97 ja suudmeenergia
V-mach, weihrauch 97 ja suudmeenergia
Õhtust,
Konguta üritus, mis oli tõesti äge (esimene field-targeti kogemus, kahju ainult, et pühapäevasest laskmisest osa ei saanud võtta) avardas üksjagu silmaringi ja andis palju ideid. Nagu ikka, tuleb alles hiljem meelde hulk asju, mida oleks pidanud küsima, küsin siis siit. Ei leidnud internetist infot selle kohta, kui palju mõjutab V-mach-i kit kiirust või kui palju on seibidega reguleerimisruumi. Mitte, et see oleks praegu kuigi oluline, aga kasvõi põhimõtte pärast tahaks suudmeenergia saada klassile 2 vastavaks. Kongutal tehtud mõõtmiste tulemus oli olenevalt ilmast JSB Expressidega 270-280m/s ehk sinna 19J kanti.
Relv on muidugi veel üsna toores, tehtud praeguseks alla 1000 lasu, aga eks kiirus sisselastes pigem kasvab.
T.
Margus
Konguta üritus, mis oli tõesti äge (esimene field-targeti kogemus, kahju ainult, et pühapäevasest laskmisest osa ei saanud võtta) avardas üksjagu silmaringi ja andis palju ideid. Nagu ikka, tuleb alles hiljem meelde hulk asju, mida oleks pidanud küsima, küsin siis siit. Ei leidnud internetist infot selle kohta, kui palju mõjutab V-mach-i kit kiirust või kui palju on seibidega reguleerimisruumi. Mitte, et see oleks praegu kuigi oluline, aga kasvõi põhimõtte pärast tahaks suudmeenergia saada klassile 2 vastavaks. Kongutal tehtud mõõtmiste tulemus oli olenevalt ilmast JSB Expressidega 270-280m/s ehk sinna 19J kanti.
Relv on muidugi veel üsna toores, tehtud praeguseks alla 1000 lasu, aga eks kiirus sisselastes pigem kasvab.
T.
Margus
Re: V-mach, weihrauch 97 ja suudmeenergia
Tere tulemast foorumisse! V-Mach kite müüakse kahes võimsuses: lahjendatud 16 J versioonis (sobib FT jaoks) ning lahjendamata võimsusega. Seega tasub osta kohe 16 J versioon, sest kaasatulevad seibid jms võimaldavad küll peenhäälestust (reguleerida vedru eelpinget), kuid mitte täisvõimusega versiooni 16 J peale saada.
Säästuvariant oleks lihtsalt tehasevdru lühemaks lõikamine.
Säästuvariant oleks lihtsalt tehasevdru lühemaks lõikamine.
Springers are like Muscle-Cars - Classic, Heavy and Never out of style...
Re: V-mach, weihrauch 97 ja suudmeenergia
Suured tänud. 16J V-mach it is then.
t.
Margus
t.
Margus
Re: V-mach, weihrauch 97 ja suudmeenergia
Mina ei näeks vaeva originaaliga jändamisega, tehase omaga on see häda, et ta on selle 19-20J saavutamiseks üsna tugeva eelpinge all. Oma kogemustest võin öelda, et tehase vedru 3. aastaks expressiga suutis sooja ilmaga välja anda lõpus 244-254 m/s ja seda juba 2500 paugu järel. Mingi osa sellest ilmselt ka manseti süü. V-mach võidad stabiilsemad kiirused ja ta on ka temp suhtes vähem tundlikum. Lisaks 16J juures on püss palju rahulikum. Samas ainult vedru pole mõtet võtta siis juba koos v-mach FAC mansetiga. Ise pole veel jõudnud proovida aga väidetavalt annab V-machi mansett samade tingimuste juures 1J juurde mis on expressiga ~8m/s kiirust juures samas seades. Sebidega saad lisaks teha peenhäälestust aga see on juba mõtekas siis kui tead mis diabool ja kiirus sulle ja püssile parima tulemuse toob. Peenhäälestus on rohkem algselt inglismanide teema, tänu nende 12lbs ja krimi karistuse pärast.
Viimati muutis Ints, 30 Juul 2012, 08:10, muudetud 1 kord kokku.
Peamine, et naabrist parem- see vaene mehike peab sööma hallitanud juustu, sõitma katuseta autoga, jooma vana veini ja elama ülemöödunud sajandil ehitatud majas.
Re: V-mach, weihrauch 97 ja suudmeenergia
Arvasin ka ise, et mõistlik sellisel juhul on kogu V-machi komplekt sisse panna, mitte jännata originaalvedruga ega ainult vedru vahetamisega. Selle põhjal, mida olen lugenud tundub, et see väike investeering tasub ennast igal juhul ära.
T.
Margus
T.
Margus
Re: V-mach, weihrauch 97 ja suudmeenergia
Eks neid kit-komplekte/ tuuning-juppe paku teisedki, lambist oskan nimetada neli-viis tootjat. V-mach on neist vast kõige tuntum. Kas ka kõige parem, seda ma ei julge öelda, kuna pole veel leidnud testi, kus popimaid kitte oleks ühe ja sama püssi peal proovitud/ võrreldud.
V-Glide on eraldi teema, sellele ma analoogi hoobilt nimetada ei oskagi. St sarnast tööd pakutakse, aga mitte DIY vormis. Kui selle peale lähed, siis mõni aeg tagasi sai V-Glide kiti natuke odavamalt, kui algse sisu neile saatsid. Kas see ka ajaliselt-rahaliselt ära tasub, on eraldi teema.
V-Glide on eraldi teema, sellele ma analoogi hoobilt nimetada ei oskagi. St sarnast tööd pakutakse, aga mitte DIY vormis. Kui selle peale lähed, siis mõni aeg tagasi sai V-Glide kiti natuke odavamalt, kui algse sisu neile saatsid. Kas see ka ajaliselt-rahaliselt ära tasub, on eraldi teema.
Springers are like Muscle-Cars - Classic, Heavy and Never out of style...
Re: V-mach, weihrauch 97 ja suudmeenergia
Kas keegi on proovinud palju seibi lisamine kiirust muudab?
Re: V-mach, weihrauch 97 ja suudmeenergia
Iga püss on erinev, ühtset reeglit ei ole. Olen kohanud numbreid 15 fps/ 0,5 fpe seibi kohta, aga sellele loota ei maksa. Kõige kindlam on ikka kiirusmõõtjaga kontrolida. Seda enam, et v-mach puhul pidi tüüpiline olema see, et pärast paigaldamist mõne aja pärast võimsus suureneb.AMil kirjutas:Kas keegi on proovinud palju seibi lisamine kiirust muudab?
Springers are like Muscle-Cars - Classic, Heavy and Never out of style...
Re: V-mach, weihrauch 97 ja suudmeenergia
HW foorumis oli selline väide, et v-mach seib lisab 0,4ft/lbs ehk siis 0,54J. Lisaks veel, idanaabri foorumist, et kusagil 3mm annab ühe J juurde aga see sõltub vedrust suuresti. Viimane oma kogemuste põhjal ka üsna tõene. Vedrud pole identsed ja miskit kindlat raske öelda. Delta öeldu, et hiljem kiirus kasvab on õige, eriti kui kasutada v-mach FAC mansetti. Võib minna 1-2+ karpi kuniks asi lõplikult paika jääb, kel kogemusi rohkem sobitavad manseti, et saaks asja kiiremini paika. Inglismaal on nad oma 12lbs-ga nii mures, et üldjuhul soovitatakse üldse alustuseks seibideta kokku panna.
Peamine, et naabrist parem- see vaene mehike peab sööma hallitanud juustu, sõitma katuseta autoga, jooma vana veini ja elama ülemöödunud sajandil ehitatud majas.
Re: V-mach, weihrauch 97 ja suudmeenergia
Kas tänapäeval neid mansette enam FAC ja 16 J (12fpe) jaoks erinevaid müüaksegi? Ma tean, et varasemalt kasutati erinevad disaine, aga võimsuse järgi eristatuna ma neid müügil näinud ei ole.Ints kirjutas:...eriti kui kasutada v-mach FAC mansetti.
Springers are like Muscle-Cars - Classic, Heavy and Never out of style...