V-mach, weihrauch 97 ja suudmeenergia

Üldine jutt õhkrelvadest ja seonduvast
mamargusl
Värske huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 22 Juul 2012, 16:54

V-mach, weihrauch 97 ja suudmeenergia

Postitus Postitas mamargusl »

Õhtust,

Konguta üritus, mis oli tõesti äge (esimene field-targeti kogemus, kahju ainult, et pühapäevasest laskmisest osa ei saanud võtta) avardas üksjagu silmaringi ja andis palju ideid. Nagu ikka, tuleb alles hiljem meelde hulk asju, mida oleks pidanud küsima, küsin siis siit. Ei leidnud internetist infot selle kohta, kui palju mõjutab V-mach-i kit kiirust või kui palju on seibidega reguleerimisruumi. Mitte, et see oleks praegu kuigi oluline, aga kasvõi põhimõtte pärast tahaks suudmeenergia saada klassile 2 vastavaks. Kongutal tehtud mõõtmiste tulemus oli olenevalt ilmast JSB Expressidega 270-280m/s ehk sinna 19J kanti.
Relv on muidugi veel üsna toores, tehtud praeguseks alla 1000 lasu, aga eks kiirus sisselastes pigem kasvab.

T.
Margus
Kasutaja avatar
Delta
Administraator
Postitusi: 1569
Liitunud: 11 Okt 2010, 10:15
Asukoht: Päälinn
Kontakt:

Re: V-mach, weihrauch 97 ja suudmeenergia

Postitus Postitas Delta »

Tere tulemast foorumisse! V-Mach kite müüakse kahes võimsuses: lahjendatud 16 J versioonis (sobib FT jaoks) ning lahjendamata võimsusega. Seega tasub osta kohe 16 J versioon, sest kaasatulevad seibid jms võimaldavad küll peenhäälestust (reguleerida vedru eelpinget), kuid mitte täisvõimusega versiooni 16 J peale saada.

Säästuvariant oleks lihtsalt tehasevdru lühemaks lõikamine.
Springers are like Muscle-Cars - Classic, Heavy and Never out of style...
mamargusl
Värske huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 22 Juul 2012, 16:54

Re: V-mach, weihrauch 97 ja suudmeenergia

Postitus Postitas mamargusl »

Suured tänud. 16J V-mach it is then.

t.
Margus
Kasutaja avatar
Ints
Guru
Postitusi: 234
Liitunud: 01 Aug 2011, 15:17

Re: V-mach, weihrauch 97 ja suudmeenergia

Postitus Postitas Ints »

Mina ei näeks vaeva originaaliga jändamisega, tehase omaga on see häda, et ta on selle 19-20J saavutamiseks üsna tugeva eelpinge all. Oma kogemustest võin öelda, et tehase vedru 3. aastaks expressiga suutis sooja ilmaga välja anda lõpus 244-254 m/s ja seda juba 2500 paugu järel. Mingi osa sellest ilmselt ka manseti süü. V-mach võidad stabiilsemad kiirused ja ta on ka temp suhtes vähem tundlikum. Lisaks 16J juures on püss palju rahulikum. Samas ainult vedru pole mõtet võtta siis juba koos v-mach FAC mansetiga. Ise pole veel jõudnud proovida aga väidetavalt annab V-machi mansett samade tingimuste juures 1J juurde mis on expressiga ~8m/s kiirust juures samas seades. Sebidega saad lisaks teha peenhäälestust aga see on juba mõtekas siis kui tead mis diabool ja kiirus sulle ja püssile parima tulemuse toob. Peenhäälestus on rohkem algselt inglismanide teema, tänu nende 12lbs ja krimi karistuse pärast.
Viimati muutis Ints, 30 Juul 2012, 08:10, muudetud 1 kord kokku.
Peamine, et naabrist parem- see vaene mehike peab sööma hallitanud juustu, sõitma katuseta autoga, jooma vana veini ja elama ülemöödunud sajandil ehitatud majas.
mamargusl
Värske huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 22 Juul 2012, 16:54

Re: V-mach, weihrauch 97 ja suudmeenergia

Postitus Postitas mamargusl »

Arvasin ka ise, et mõistlik sellisel juhul on kogu V-machi komplekt sisse panna, mitte jännata originaalvedruga ega ainult vedru vahetamisega. Selle põhjal, mida olen lugenud tundub, et see väike investeering tasub ennast igal juhul ära.

T.
Margus
Kasutaja avatar
Delta
Administraator
Postitusi: 1569
Liitunud: 11 Okt 2010, 10:15
Asukoht: Päälinn
Kontakt:

Re: V-mach, weihrauch 97 ja suudmeenergia

Postitus Postitas Delta »

Eks neid kit-komplekte/ tuuning-juppe paku teisedki, lambist oskan nimetada neli-viis tootjat. V-mach on neist vast kõige tuntum. Kas ka kõige parem, seda ma ei julge öelda, kuna pole veel leidnud testi, kus popimaid kitte oleks ühe ja sama püssi peal proovitud/ võrreldud.

V-Glide on eraldi teema, sellele ma analoogi hoobilt nimetada ei oskagi. St sarnast tööd pakutakse, aga mitte DIY vormis. Kui selle peale lähed, siis mõni aeg tagasi sai V-Glide kiti natuke odavamalt, kui algse sisu neile saatsid. Kas see ka ajaliselt-rahaliselt ära tasub, on eraldi teema.
Springers are like Muscle-Cars - Classic, Heavy and Never out of style...
AMil
Aktivist
Postitusi: 80
Liitunud: 08 Juul 2012, 21:42

Re: V-mach, weihrauch 97 ja suudmeenergia

Postitus Postitas AMil »

Kas keegi on proovinud palju seibi lisamine kiirust muudab?
Kasutaja avatar
Delta
Administraator
Postitusi: 1569
Liitunud: 11 Okt 2010, 10:15
Asukoht: Päälinn
Kontakt:

Re: V-mach, weihrauch 97 ja suudmeenergia

Postitus Postitas Delta »

AMil kirjutas:Kas keegi on proovinud palju seibi lisamine kiirust muudab?
Iga püss on erinev, ühtset reeglit ei ole. Olen kohanud numbreid 15 fps/ 0,5 fpe seibi kohta, aga sellele loota ei maksa. Kõige kindlam on ikka kiirusmõõtjaga kontrolida. Seda enam, et v-mach puhul pidi tüüpiline olema see, et pärast paigaldamist mõne aja pärast võimsus suureneb.
Springers are like Muscle-Cars - Classic, Heavy and Never out of style...
Kasutaja avatar
Ints
Guru
Postitusi: 234
Liitunud: 01 Aug 2011, 15:17

Re: V-mach, weihrauch 97 ja suudmeenergia

Postitus Postitas Ints »

HW foorumis oli selline väide, et v-mach seib lisab 0,4ft/lbs ehk siis 0,54J. Lisaks veel, idanaabri foorumist, et kusagil 3mm annab ühe J juurde aga see sõltub vedrust suuresti. Viimane oma kogemuste põhjal ka üsna tõene. Vedrud pole identsed ja miskit kindlat raske öelda. Delta öeldu, et hiljem kiirus kasvab on õige, eriti kui kasutada v-mach FAC mansetti. Võib minna 1-2+ karpi kuniks asi lõplikult paika jääb, kel kogemusi rohkem sobitavad manseti, et saaks asja kiiremini paika. Inglismaal on nad oma 12lbs-ga nii mures, et üldjuhul soovitatakse üldse alustuseks seibideta kokku panna.
Peamine, et naabrist parem- see vaene mehike peab sööma hallitanud juustu, sõitma katuseta autoga, jooma vana veini ja elama ülemöödunud sajandil ehitatud majas.
Kasutaja avatar
Delta
Administraator
Postitusi: 1569
Liitunud: 11 Okt 2010, 10:15
Asukoht: Päälinn
Kontakt:

Re: V-mach, weihrauch 97 ja suudmeenergia

Postitus Postitas Delta »

Ints kirjutas:...eriti kui kasutada v-mach FAC mansetti.
Kas tänapäeval neid mansette enam FAC ja 16 J (12fpe) jaoks erinevaid müüaksegi? Ma tean, et varasemalt kasutati erinevad disaine, aga võimsuse järgi eristatuna ma neid müügil näinud ei ole.
Springers are like Muscle-Cars - Classic, Heavy and Never out of style...
Vasta