1. leht 1-st

Näiteid sarjast tuunimine koduste vahenditega...

Postitatud: 16 Jaan 2013, 23:40
Postitas Delta
Ma ei saa sinna midagi parata, aga iga kord kui ma vaatan järjekordselt tõusnud V-Mach kiti hindasid FT lehel tekib mul paratamatult küsimus, kas odavamalt sarnast tulemust ei saa. Tundub, et ma pole ainus kodutuuningu fänn :mrgreen:

Siin teemas on loominguliselt lähenetud HW77K tuunimisele. Lisaks tavapärasle puhasta-poleeri protseduuridele on lisatud ka isetehtud "nupud"... plastpurgist (välja löödud igas kontoris leiduva augurauaga). Tõsi, ka autor ise tõdeb, et lahenduse avstupidavust tuleb veel testida :twisted:

Pilt

Pilt

Pilt

Hiljem on toodud välja veel üks huvitav nipp - nimelt vedrujuhiku timmimine kuuma toimel kokkutõmbuva isolatsiooniga (termoisolatsioon). Jällegi, sedalaadi lahendus ei saa vastu custom vedrujuhikule, aga (mõnda aega) parem kui mitte midagi. :olu

Re: Näiteid sarjast tuunimine koduste vahenditega...

Postitatud: 17 Jaan 2013, 10:09
Postitas Ints
Termokahanev on endalgi kasutusel. Ta ei ole tõesti nii vastupidav, idapool on see samuti kasutusel(sealt idee saingi). Teisalt ajab parema puudumisel asja täiesti edukalt ära. Peab jälgima, et vedru teda kiskuma ei hakka ja hea oleks liimiga termo. Hiinlasele sai kokku kolm kihti, kaks paksemat ja peale selline õhuke libedam. Sai mitu korda katsetatud, parema tulemuse sain niimoodi, et kuumutasin ja lasin ümber pulga parajaks ja peale mahajahtumist andsin uuesti kuuma. Jäi lõppuks tihkemalt ja kõvemini kinni.

"nupukeste" teemale juurde, et endal varsti jälle "tuunimiseks" läheb, ei tee nupukesi vaid panen täisringina silindri peale. Siin mõni ärksam FT-lane on varasemalt kasutanud nn "teibituuningut" kus ümber silindri läheb teibiring ja kestab mõne aja samuti. Oli endalgi kasutusel esimene katse ei õnnestunud hästi aga teine pidas suve ära.

Re: Näiteid sarjast tuunimine koduste vahenditega...

Postitatud: 08 Apr 2013, 11:16
Postitas Ints
Paar pilti siis termokahaneva tuuningust. Pildilt siis näha, et pole päris lollikindel lahendus ja nagu öeldud sai- liimiga variant oleks parem. Välimisi kulumise märke ei tuvastanud, peamine häda on selles, et hakkab liikuma. Selle tulemusena veab ennast vedru keerdude vahele ja siis on jama majas. Üks põhjus on selles, et otsast annab termokahanev järgi ja siis hakkab vedru teda kaasa vedama. Neile kes pidevalt näppe õliseks ei taha teha on täpselt tehtud uus suunaja kindlam lahendus. Esmaseks testimiseks või ajutiseks lahenduseks käib küll. Minu tuunitud hiinlases kestab ilmselt paremini, seal kleepusid erinevad termokahanevad kokku.