1. leht 1-st
Gaasivedru
Postitatud: 06 Sept 2014, 19:10
Postitas Jats36
On kellelgi kogemusi gaasivedru kasutava õhupüssiga? Sai aastaid tagasi ostetud Hatsan mod. 125 ja kohe alguses sai ebameeldivat vibratsiooni tekitav spiraalvedru asendatud Vortex gaasivedruga. Mugav on küll lasta, aga kohe alguses tundus et püssi võimsus on langenud ja hiljem oleks nagu veel lahjemaks jäänud. Kui lugeda aga tehase kirjutisi ja reklaame, siis öeldakse et püssi võimsus gaasivedruga ei lange jne.
Re: Gaasivedru
Postitatud: 06 Sept 2014, 23:36
Postitas Delta
Kuigi vedrule sarnast mehhaanilist väsimist gaaskolbidel ei ole, siis lekkeid võib ikka esineda. Muidugi võib põhjus olla ka märksa proosalisem, nt saadeti sulle tavaversiooni asemel lahjem, 16 J versioon.
Kui on võimalust, siis mõõda kuskil krono peal püssi suudmekiirus ära, siis on kohe näha, kas on probleeme või mitte.
Kui on mingi leke, siis vähemalt teoorias saab neid vast parandada, ei oska täpsemalt teemat kommenteerida, endal kogemus puudub. Theobeni omi vanasti sai paranda, Cromani nitro pistoneid jällegi vist mitte. Sõltub konkreetsest mudelist ilmselt. Kindlasti saab kolbe uuesti täita ja seejuures oma maitse järgi võimsust timmida.
Re: Gaasivedru
Postitatud: 07 Sept 2014, 12:22
Postitas Jats36
Seda kronoga mõõtmise võimalust juba otsinud, aga mida pole seda pole. Tuleb vist osta. Sellise pakkumise puhul õnnestuks vist vähese rahalise kaotusega hiljem ka maha müüa, kui enam vaja ei lähe-
http://www.ebay.co.uk/itm/COMBRO-CB625- ... b#shpCntId" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Gaasivedru
Postitatud: 07 Sept 2014, 12:51
Postitas Delta
Otse tootjalt saad isegi kröömike odavamalt
http://www.chronoscopes.com/" onclick="window.open(this.href);return false; Järelturul müümisega prbleemi ilmselt tõesti ei tuleks. Isegi selle mudeli peale mõelnud
Teine variant on minna mõnele FT võistlusele, seal on alati krono olemas ja ma usun, et nad pole vastu kui paar lasku oma püssist teed. Või siis leppida nendega kokku testimine mõnel treeningul kui nt pealinnast oled.