Norconia b19-18 (vedrukas) projekt.

Üldine jutt õhkrelvadest ja seonduvast
Vikerlane
Tõsine huviline
Postitusi: 137
Liitunud: 25 Mär 2012, 23:24

Re: Norconia b19-18 (vedrukas) projekt.

Postitus Postitas Vikerlane »

vre- uku käsitöömeistrid polnud papist poisid. hea töö tehtud.
B19 platvormile on palju mudeleid tehtud: BMK 19 = B19 / Gamo 220/440/ shadow / Crosman Phantom/Quest/Optimus/Nitro Venom / Remington Vantage / Swiss Arms SA2 / Perfecta 55

prince: kui endas kindel oled siis võib kaba väliskuju enam- vähem valmis teha ja seejärel rauda sobitama hakata.
Kui mitte, tee enne rauale pesa valmis ning edasil muud tööd.
Tegelikult polegi see raua sobitamine mingi eriline keerukas tegemine, kui vana kaba pealt saad mõõte võtta.
vre
Aktivist
Postitusi: 67
Liitunud: 15 Nov 2011, 23:19

Re: Norconia b19-18 (vedrukas) projekt.

Postitus Postitas vre »

Kusjuures selle Shadowiga sain tunduvalt paremaid lasketulemusi,kui hiljem ostetud poole kallima ja peale karbitäie diaboolide ära laskmist garantiiremondis käinud kvaliteetpüssiga :?: Diana m48.Jännatud sai selle camo päästikuga,aga lõpuks oli ka see nii enam-vähem ok.Sellel shadowil tekkisid lõpus nagu öeldud rauale üles alla ja küljelt küljele loksud.Kõigelõpus purunes ka vedru ja nii ta jäi.Teemaväline jutt jälle vabandust. V
Kasutaja avatar
Delta
Administraator
Postitusi: 1569
Liitunud: 11 Okt 2010, 10:15
Asukoht: Päälinn
Kontakt:

Re: Norconia b19-18 (vedrukas) projekt.

Postitus Postitas Delta »

Kunagi nägin õpetust, kuidas odavalt püssile öönägemisseade aretada. Kasutati vist vana videokaamerat, millel oli öövõtte režiim (pilt nähtav, aga roheline), aga täpselt ei mäleta. Iseasi, kuida see kaadervärk vedruka hüppamisele vastu peaks.
Springers are like Muscle-Cars - Classic, Heavy and Never out of style...
Kasutaja avatar
Delta
Administraator
Postitusi: 1569
Liitunud: 11 Okt 2010, 10:15
Asukoht: Päälinn
Kontakt:

Re: Norconia b19-18 (vedrukas) projekt.

Postitus Postitas Delta »

Pisike vaheküsimus, mis sellest Combro tellimisest sai?
Springers are like Muscle-Cars - Classic, Heavy and Never out of style...
Vikerlane
Tõsine huviline
Postitusi: 137
Liitunud: 25 Mär 2012, 23:24

Re: Norconia b19-18 (vedrukas) projekt.

Postitus Postitas Vikerlane »

Tellisin täna päeval ära.

Täiendus: Täna 2. mail saabus postkasti teade, et pakk on kohal.
Homme on suudmekiiruse tõehetk.
Vikerlane
Tõsine huviline
Postitusi: 137
Liitunud: 25 Mär 2012, 23:24

Re: Norconia b19-18 (vedrukas) projekt.

Postitus Postitas Vikerlane »

Combro käes ja kiired testid tehtud.
Erinevate 0,5-0,54g diaboolidega 260-280 m/s. Kergemate 0,4xg või vasetatud diaboolidega tulebki arvatavasti raamatus lubatud 290m/s ära.
Kronograaf töötab igati ilusti ja stabiilselt, julgen soovitada.
Kasutaja avatar
Delta
Administraator
Postitusi: 1569
Liitunud: 11 Okt 2010, 10:15
Asukoht: Päälinn
Kontakt:

Re: Norconia b19-18 (vedrukas) projekt.

Postitus Postitas Delta »

Kokku siis 12 päeva tellimisest. Muidugi, sisse jäi veel nädalavahetus (reedene tellimus) ja üks riigipüha, aga sellegipoolest peab ilmselt nädala-pooleteisega arvestama.

Sa võiks mõõtmistulemused kuulide lõikes siia ka panna. :up

Vedrukate puhul soovitatakse enne mõõtma asumist lasta soojenduseks 3-5 lasku niisama. Seejärel nt 10-15 lasulist seeriat per kuul. Hiljem saab välja tuua keskmise kiiruse, standarhälbe (kiiruste kõikumise ualtuse keskmise kiiruse suhtes) ja võimsuse. Siin näiteks sama asi tehtud S200 kohta.

Edasi saad andmed juba Chairguni toksida ja näha ära kuuli lennutrajektoori ning sättida optika nullpunkte enda jaoks sobivaks.
Springers are like Muscle-Cars - Classic, Heavy and Never out of style...
Vikerlane
Tõsine huviline
Postitusi: 137
Liitunud: 25 Mär 2012, 23:24

Re: Norconia b19-18 (vedrukas) projekt.

Postitus Postitas Vikerlane »

Olen nyydseks ca. 1000 diabooli rauast läbi uhanud ja võib rahulolevalt öelda, et see pyss meeldib mulle.
Lõpptulemus on vaeva ja ajakulu väärt.

Mis veel plaanis:
Kolvi sisepinna ja esimese või tagumise vedrusuunaja kontaktpinna vahele panna löögi hetkel vedru vaba pöörlemist võimaldav laager või lööki summutav materjal. Ideaalis mõlemad korraga. Eesmärk on saada relv võimalikult vaikseks ja vibratsioonivabaks. Hetkel diabooli suudmekiiruse 260 m/s juures ca.80db pealt veelgi alla.
Eelpool mainitud tegevuste tulemusena peaks tõusma ka suudemkiirus.

Vedru asemele nitrokolb...kaugemas tulevikus ehk...
Kasutaja avatar
Delta
Administraator
Postitusi: 1569
Liitunud: 11 Okt 2010, 10:15
Asukoht: Päälinn
Kontakt:

Re: Norconia b19-18 (vedrukas) projekt.

Postitus Postitas Delta »

Originaalis olevad vedrusuunajad on parajad? Ehk annab ka nende diameetri-pikkusega mängides vibratsiooni vähendada.
Springers are like Muscle-Cars - Classic, Heavy and Never out of style...
Vikerlane
Tõsine huviline
Postitusi: 137
Liitunud: 25 Mär 2012, 23:24

Re: Norconia b19-18 (vedrukas) projekt.

Postitus Postitas Vikerlane »

Suunajate diameeter tundus paras olema, ei logisenud vedru sees. Pikkuse suhtes kindel pole, ehk saab pikemad panna. Vaatab.
Vasta