Norconia b19-18 (vedrukas) projekt.
Re: Norconia b19-18 projekt.
Mõne lausega kiirelt teemadel:
kaba: näiteks ideid lehelt http://www.ginb.it/prodotti_list.php?lang=en" onclick="window.open(this.href);return false;
relv: tore kui õhkrelva huvilistel tuleb tahtmine asju paremaks teha(saab vahest ka meite maal asjale lõpuks hoo sisse, vaadake lähinaabreid). Guns.ru õhkrelvade osas peaks hulganisti abimaterjali leiduma. Endal tehtud 97 tuuning ja lõpetatud hiinlase qb-23 elustamine. Loodetavasti kui kunagi aega on teen avalikuks.
Combro: on hea valik, mõistlik ja igati asjalik. Isetehtud chrono toimib küll, foorumis teema olemas, endal jäi talveks arendus seisma sai natuke valesti projekteeritud andurite asukoht ja kogus, see osa tuleb ümber teha aga pole olnud viitsimist. Aga linnud juba laulavad ja kevad on hoo sisse saanud nagu ka vedrupüsside hooaeg, seega tuleb jälle päevakorda tõsta.
Pehmendus ehk, "Tuli mõttesse teooria, et kolvi manseti ja esiseina vahel võiks ehk olla mingi lööki absorbeeriv materjal". Praegu on tulnud või tulemas turule lahendus kus manseti ja kolvi vahele on pandud neopreen seib just selle mõttega. Kahjuks ülevaateid-teste veel pole aga loodetavasti AirgunWorldi vahendusle saab varsti lugeda vähemasti on lubadus välja käidud.
Tuunimisest: kas "kroonisid" või faasisid relvasuudme uuesti? Täpsusele on sel suur mõju, vaev tasub muidugi siis ära kui raud ise on korralik.
Edu igal juhul!
kaba: näiteks ideid lehelt http://www.ginb.it/prodotti_list.php?lang=en" onclick="window.open(this.href);return false;
relv: tore kui õhkrelva huvilistel tuleb tahtmine asju paremaks teha(saab vahest ka meite maal asjale lõpuks hoo sisse, vaadake lähinaabreid). Guns.ru õhkrelvade osas peaks hulganisti abimaterjali leiduma. Endal tehtud 97 tuuning ja lõpetatud hiinlase qb-23 elustamine. Loodetavasti kui kunagi aega on teen avalikuks.
Combro: on hea valik, mõistlik ja igati asjalik. Isetehtud chrono toimib küll, foorumis teema olemas, endal jäi talveks arendus seisma sai natuke valesti projekteeritud andurite asukoht ja kogus, see osa tuleb ümber teha aga pole olnud viitsimist. Aga linnud juba laulavad ja kevad on hoo sisse saanud nagu ka vedrupüsside hooaeg, seega tuleb jälle päevakorda tõsta.
Pehmendus ehk, "Tuli mõttesse teooria, et kolvi manseti ja esiseina vahel võiks ehk olla mingi lööki absorbeeriv materjal". Praegu on tulnud või tulemas turule lahendus kus manseti ja kolvi vahele on pandud neopreen seib just selle mõttega. Kahjuks ülevaateid-teste veel pole aga loodetavasti AirgunWorldi vahendusle saab varsti lugeda vähemasti on lubadus välja käidud.
Tuunimisest: kas "kroonisid" või faasisid relvasuudme uuesti? Täpsusele on sel suur mõju, vaev tasub muidugi siis ära kui raud ise on korralik.
Edu igal juhul!
Peamine, et naabrist parem- see vaene mehike peab sööma hallitanud juustu, sõitma katuseta autoga, jooma vana veini ja elama ülemöödunud sajandil ehitatud majas.
Re: Norconia b19-18 projekt.
VingeVikerlane kirjutas:Hirmus .50 kaliibrilise snaiperrrelva .117 koopia tuleb sellest
http://www.youtube.com/watch?feature=en ... iWn-0gKOm8" onclick="window.open(this.href);return false;




Kroonimise osas on Intsul õigus. Püssi täpsusele kõige kriitilisemad on raua viimased 5-6 cm, sh puhas suudmekroon. Mõni on saanud oma õhupüssi paremini jooksma just suuet uuesti kroonides ja seda poleerides. Risk on muidugi ka püss ära rikkuda... Jäägrifoorumis kasutaja sada kunagi kirjeldas kodust lähenemist asjale. Loodetavasti ta ei pahanda kui kopeerin tema teksti siia:
Paljude väitel toru otsast jupi maha lõikamine ja uue faasi tegemine tõstab oluliselt täpsust.Olen seda ise ka paari toruga teinud, aga tulemus ei ole muutunud ei positiivsemaks, ega negatiivsemaks :M .
On väga palju meetodeid kuidas seda teha nii treipingiga kui ilma.Kõige lihtsam nendest ja suht lollikindel on lõigata toru ots maha ja viilida,treida või käiata see täpselt 90kraadi.Siis võtta kuullaagri kuul 10-12mm lüüa sellega puuse paras mõlk.Siis lõigata algul 600 liivapaberist umbes 8mm ribad ja suruda kuuliga paber ümmarguseks vastu mõlki.Surume kuuli koos liivapaberi ümmarguse osaga vastu toruotsa ja kukume kuuli keerutama.Pabeririba otsi näppedega pinges hoides.Jätkata kuni faas on jõudnud laiemaks kui toru auk ja minnes koguaeg peenemale paberile üle kuni 2000.Kuul tsentreerib ennast augus ise, kui parajat pinget hoida.Siin lingil http://airgun.org.ru/forum/viewtopic.php?t=1232on" onclick="window.open(this.href);return false; küll soovitatud kasutada ainult abrasiivpastat,aga siis peab väga kaua jamamaTulemus ei pea olema mikroskoobi all läikiv faas vaid see, et kõik vindid tuleksid ilusti lõpuni ja faas oleks ümmargune ning metalli serv ei oleks surutud toru sisse, mille taha kuul haakuks.Näiteks minu Typhoonil oli see faas algul palja silmaga nähtavalt ovaalne
Kunagi vaadates vene foorumi 50meetri lasketulemusi ja 6-7mm kuuliauke tekkiski omal ka kange tahtmine see ära katsetada
Vähemalt niipalju sain näha kui kergelt ja julmalt ikka alumiiniumist puhastusvarras vastu "värskelt teritatud" toru otsa sisse lõikab
Nüüd kasutan ainult sõlmiga tamiili ja auguga viltroppe puhastuseks.
Niisama huupi seda tõõd pole mõtet ette võtta, ainult siis kui on luubiga näha, et kõik vindiharjad ei lõpe suudmes ühtlaselt ja tihedus on vilets.Mida odavam püss, seda suurema efekti ilmselt see annab, aga tehakse ka Steyri sugustele täpsuspüssidele.Ferrarisid ju ka tuunitakse
Lisan siia ka ühe pildi küllalki teravmeelsest rakisest mille abil toru otsa vastu liivapaberit keerutades selle 90kraadi alla saab kodustes tingimustes ja milline üks faas ei tohiks olla (n)
- Spoiler: näita
Springers are like Muscle-Cars - Classic, Heavy and Never out of style...
Re: Norconia b19-18 projekt.
Õhkrelvade entusiastid võiks tõesti rohkem oma tegemisi ja kogemusi teistele välja tuua.
Antud foorumi näol on selleks alusbaas olemas. Ole vaid hakkaja, pildista ja kirjuta oma hobist.
Suudme kroonimist pole tehtud ja pole hetkel plaanis. Palja silmaga vaadates midagi kahtlast ei paista, aga kindluse mõttes vaatab luubiga yle.
Kolvi amort: selle seibi valmistamine pole keeruline, neopreeni peaks pea igas kodus leiduma (vana kalipso, hiirematt)
Ainuke kysimus on, et kas see löögi mõjul oma asendit ei muuda ja õhuava ei blokeeri. Silindri esiseina peab arvatavasti puhastama ja tilga elastset liimi panema. Ehk kasutada ehituspoes myydavat kleebitavat kapijalgade alla mõeldud pehmendust? See näeb samuti neopreeni moodi välja.
Tuleb see lahendus taas omal nahal ära testida.
Antud foorumi näol on selleks alusbaas olemas. Ole vaid hakkaja, pildista ja kirjuta oma hobist.
Suudme kroonimist pole tehtud ja pole hetkel plaanis. Palja silmaga vaadates midagi kahtlast ei paista, aga kindluse mõttes vaatab luubiga yle.
Kolvi amort: selle seibi valmistamine pole keeruline, neopreeni peaks pea igas kodus leiduma (vana kalipso, hiirematt)
Ainuke kysimus on, et kas see löögi mõjul oma asendit ei muuda ja õhuava ei blokeeri. Silindri esiseina peab arvatavasti puhastama ja tilga elastset liimi panema. Ehk kasutada ehituspoes myydavat kleebitavat kapijalgade alla mõeldud pehmendust? See näeb samuti neopreeni moodi välja.
Tuleb see lahendus taas omal nahal ära testida.
Re: Norconia b19-18 projekt.
See neopreen käib kolvi ja manseti vahele !!! Nagu PTFE millest mansett tehakse on ilmselt ka neopreen suurem ja laiem mõiste, jumal teab mis liik sinna on pandud. Kummik või kalipso võib olla liiga pehme. Väidetavalt on selle peamine eesmärk just vähendada-leevendada tagasipõrkamisest tulenevat mõju. Aga kui toimib, siis leevendab ta ka esimest lööki vastu seina.
Peamine, et naabrist parem- see vaene mehike peab sööma hallitanud juustu, sõitma katuseta autoga, jooma vana veini ja elama ülemöödunud sajandil ehitatud majas.
Re: Norconia b19-18 projekt.
Lugesin googeldades leitud artiklit kus keegi pani just silindri otsaseina peale ja töötas. Mitu laksu see välja kannatab, selles on kysimus.
Manseti ja kolvi vahele on mingis mõttes muidugi parem panna, aga ka keerukam töökindlat lahendust leiutada.
Manseti ja kolvi vahele on mingis mõttes muidugi parem panna, aga ka keerukam töökindlat lahendust leiutada.
Viimati muutis Vikerlane, 28 Mär 2012, 12:59, muudetud 1 kord kokku.
Re: Norconia b19-18 projekt.
nii ta kahjuks on
Peamine, et naabrist parem- see vaene mehike peab sööma hallitanud juustu, sõitma katuseta autoga, jooma vana veini ja elama ülemöödunud sajandil ehitatud majas.
Re: Norconia b19-18 projekt.
Mida liimimiseks kasutasid ja kas põsetugi tuleb reguleeritav?
Springers are like Muscle-Cars - Classic, Heavy and Never out of style...
Re: Norconia b19-18 projekt.
Liimisin Eskaro niiskuskindla puiduliimiga. Põhimõtteliselt PVA mingi lisandiga.
Põsetoe teen esialgu lihtsalt kõrgema. Eks hiljem saab seda reguleeritavaks teha, kui väga vaja.
Sain täna väliskuju enam-vähem valmis. Lähipäevil tuleb kõige raskem osa ehk raua sobitamine.
https://lh6.googleusercontent.com/-tdHp ... IMG065.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Põsetoe teen esialgu lihtsalt kõrgema. Eks hiljem saab seda reguleeritavaks teha, kui väga vaja.
Sain täna väliskuju enam-vähem valmis. Lähipäevil tuleb kõige raskem osa ehk raua sobitamine.
https://lh6.googleusercontent.com/-tdHp ... IMG065.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Norconia b19-18 (vedrukas) projekt.
Mis plaanid viimistlusega on? Midagi klassikalist või.. 

Springers are like Muscle-Cars - Classic, Heavy and Never out of style...
Re: Norconia b19-18 (vedrukas) projekt.
Võiks ju midagi ekstreemset proovida. Mingi efektvärviga kuldseks näiteks 
