97K päästiku tuunimine

Üldine jutt õhkrelvadest ja seonduvast
Vasta
Kasutaja avatar
Ints
Guru
Postitusi: 234
Liitunud: 01 Aug 2011, 15:17

97K päästiku tuunimine

Postitus Postitas Ints »

Püss - päästikule üritan praegusele (p.1) lahendada analoogiliselt (p.2) ehk siis laba ära lõigata asendada see waltheri omaga(lg300'lt), lisaks eest tükk välja ja viia ettepoole kaalupunkt, analoogselt nagu v-mach'l. Plaanis on ka õhukanal üle puurida. Kabal saab äkki uue õlatoe ja käepide vajab ka anatoomilist disainimist.
See siis Leedu MM teemast
Pilt
Läks aega mis läks, aga ära sai siis lõpuks tehtud.
rekord-walther.jpg
Lisaks V-Mach'le, teeb Inglismaal seda nihutamist kindlasti Tony Wall ja ilmselt mõned veel.
Natuke juttu siis ka. Kiri sai pildile väikselt, vast on ikka näha. Momendil orig. päästik Dommi küljest, sinna sai juba sügisel asemele Waltheri Artikel-Nr.: 2777710.(LP400/vario).
1. vana päästiku tihvti auk
2. uus ja nõks kõrgemal
3. see tihvt oli liiga pikk ja liikus ära. Põhjustas päästiku käitumises muutusi kui tihvt liikus augu serva. Mul oli küll mõlemal pool teip peal ja liim vahel aga väga ei toiminud. Sai lühemaks ja uuesti servad torniga kergelt koputatud. Ei tohiks liikuda enam.
Nüüd saab päästikut natuke edasi tagasi liigutada, lisaks ka paremale vasakule ja "nupu" täpselt sinna, kus sõrmel vaja.

Üks trenn on juba tehtud selle kooslusega ja mis väga hea sai - esimese käik, mulle see Rekordi pikk käik pole kunagi meeldinud. Seda saab küll vähendada päästiku ees olevat tükikest väänates aga sellega ei saa nii nagu tahaks. Lisaks talvine hooaeg koos Dommiga, pani sellele päästiku majandusele veel eriti suure põntsu :) .
Asend sai nii säetud, et "pauk" tuleb kui päästik on ilusti 90 nurga all. Millest lahti ei saanud, on ikka see neetud esimese astme vedrusurve kadumine kui oled saanud päästiku omale sobivaks. Kunagi kui sai alustatud selle päästiku tuunimisega, sai ka sinna topitud pastakast võetud vedru ja oli surve alati olemas. Nüüd, tee mida tahad, no ei saa. Praegu sain küll kõik ilusti toimima kuid võiks ikka nõks parem olla. Momendiks olen ka vist põhjuse tuvastanud aga see vajab veel kontrollimist. Põhjus on tundub olevat selles, et see nn "creep" on viidud mul miinimumi, mis vähegi veel ohutuse tagab, sellest tulenevalt jääb rekordi detailide 52 kruvi ja 52a (nr 4 juures pildil ei paista need) vahele õhuvahe ja 52a ei survesta enam 52. väheke segane sai aga kel huvi, võib päästiku joonist netist vaadata. Miskil vabamal hetkel proovin keerata selle nn "creep'i" suuremaks ja panna mingi pehme vedru ja vaadata kas saab asja ideaalseks.
Ajakulu oli toimetamise juures - tunnike läks, et saaks augud puuritud ja päästikust ülejäägid eemaldatud ja teine tund läks igasugu viilimisele, et kõik sobituks nii nagu vaja. Lõikamisel oli üsna ettevaatlik, mõtlesin et parem viilin/lihvin rohkem.
Muud asjad, mis plaanis olid - uus õlatugi ja kaba natuke anatoomiliselt sobivamaks, 3,5mm õhukanal Target Tune India versioonis, kolvi mass vähendatud 230g(274g oli) ja teine setup on 3,8mm, originaal kolb, mille kaalu on vähendatud ~214g(260g oli), 3mm pikem kolvikäik. Sai proovitud mõlemat ja viimane kooslus ei toimi. Lasta on pehmem aga kolvi ja diabooli "lend" ei sobitu, hirmsasti loobib. Vajab pehememat vedru ja lühemat kolvikäiku, siis saab ilmselt väga bro. Püssist saab vast ka mõne pildi lähipäevil üles kui mina, fotokas ja püss korraga kohtuvad :lol:
Peamine, et naabrist parem- see vaene mehike peab sööma hallitanud juustu, sõitma katuseta autoga, jooma vana veini ja elama ülemöödunud sajandil ehitatud majas.
Vasta