Lühike versioon: hoidke Salvast eemale

Pikem versioon on järgmine: nimelt kriibiti mul suvise ringreisi ajal tagastange ära, vastaspool oli süüdlane ja juhtunu vormistamiseks sai pöördutud lähedal olnud Salva kontorisse, kuna ühelt poolt oli tegu mu enda kindlustusega (st andmed olid seal olemas), teisalt oli süüdlase kindlustus mulle tundmatu firma, millel kontorit läheduses ei olnud.
Edasi läks kõik nagu tavaliselt, esinduses sai auto ette näidatud ja asi töösse. Masinat kätte saades selgus aga, et pamper oli märgatavalt heledam kui ülejäänud kere. Esindus ütles, et on jah ja seda seetõttu, et Salva oli algset kalkulatsiooni kärpinud ja sealt hajutamise maha võtnud
Sai siis Salvasse mindud ja nende sõnul olevat algsetel piltidel näha olnud värvierinevused kere ja stange vahel, mistõttu polevat hajutamist vajalikuks peetud. Ehk siis otsus tehti suvalise seebikaga, küsitavates valgusoludes tehtud foto alusel ja autot ennast kohapeal värvierinevuse tuvastamiseks üle vaaatamata. Värvierinevus 2a vanusel autol, mis pole varem avariis osalenud ega värvitöid näinud? Lubage naerda... Kõige krooniks muidugi see, et tööde maksumuse oleks katnud süüdlase kindlustus, mitte Salva ise.
Esitasin ka ametliku pretentsiooni, kuid seda ei arvestatud. Kohtusse minek ei tasu aga aega- ja vaeva ära, seda enam et liisingauto.
Ja see polnud esimene kord, kus Salvaga probleeme. Teise poole masin oleks äärepealt keregarantiist ilma jäänud, kuna Salva leidis, et asja võib mingis suvalises töökojas teha. Päästis enda sekkumine ja korrektse töökoja/ pakkumise leidmine. Seega Salva puhul tunduvad jamad olema pigem reegel kui erand. Ei pea vist ütlema, et rohkem Salvast ühtegi kindlustust ei osta, ei soovita teistelgi seda teha. Hind võib ju kohati soodsam olla, aga kui see ei taga sinu huvide kaitset, siis pole asjal mõtet.