Weihrauch HW 97 KT Black Line
Re: Weihrauch HW 97 KT Black Line
Omast kogemusest, et minu üheosalised reg jalad on nüüdseks kolm korda minema sõitnud, põhjusel et stopper põrub üles. Plaanin selle tihvti augu vindistada ja sinna poldi keerata.
Seega stopper on ilmselt mõistlik, kuigi foorumites on öeldud, et atp66 seisab kindlalt paigal ka vedrukal. Mis Sportsmatch'i mudelivalikusse puutub siis, kui raske oleks teha üheosalised reg jalad 30mm torule arvestades, et 1" on olemas mõlemad variandid.
Seega stopper on ilmselt mõistlik, kuigi foorumites on öeldud, et atp66 seisab kindlalt paigal ka vedrukal. Mis Sportsmatch'i mudelivalikusse puutub siis, kui raske oleks teha üheosalised reg jalad 30mm torule arvestades, et 1" on olemas mõlemad variandid.
Peamine, et naabrist parem- see vaene mehike peab sööma hallitanud juustu, sõitma katuseta autoga, jooma vana veini ja elama ülemöödunud sajandil ehitatud majas.
Re: Weihrauch HW 97 KT Black Line
Endal küll weihrauch hw 97 k pöök versioon, kuid küsiks v mach tuuningu kohta. Relv diiseldab nii mis jube, eriti soojade ilmadega. Kannatab nii relv kui täpsus. Kas lasta paigaldada v mach komplekt või lasta paar tuhat lasku stockis? Samuti oleks vaja kõrgemat põsetuge ja madalamat kabapatja. Tuleb vist relvameister leida...
Re: Weihrauch HW 97 KT Black Line
V Machi paigaldasin selleks, et püss mahuks Field Target reeglite alla (suudmeenergia peab jääma alla 16,3 J, mis teeb 0,51 grammise kuuliga suudmekiiruseks umbes 250 m/s). Tehaseseades teeb püss umbes 300 m/s.
Diiseldamise vältimiseks tuleks relv lahti võtta ja ära puhastada. Minu oma oli korralik, aga nagu netis näha, leiab paljudel poslamaslat kuhjaga isegi manseti ees, kus teda ei tohiks üldse olla.
Kabaga on lood nagu on. Kellel võimalus, teeb ise, kellel pole, tellib netist. Originaalkabaga väga mugavalt (täpselt) ei lase.
Diiseldamise vältimiseks tuleks relv lahti võtta ja ära puhastada. Minu oma oli korralik, aga nagu netis näha, leiab paljudel poslamaslat kuhjaga isegi manseti ees, kus teda ei tohiks üldse olla.
Kabaga on lood nagu on. Kellel võimalus, teeb ise, kellel pole, tellib netist. Originaalkabaga väga mugavalt (täpselt) ei lase.
Re: Weihrauch HW 97 KT Black Line
Kui juba relv vaja lahti võtta, siis oleks targem sinna ka kohe pista v mach komplekt, mis teeb asja täpsemaks/stabiilsemaks.
Kabaga on tõesti lood nii, et originaaliga väga head mugavust ei leia (kannatab täpsus). Endal võimalust nikerdada pole, parem tellin seadistatava kaba või suhtleks mõne relvameistriga. Kõik soovitused ja veebilehed oodatud!
Kabaga on tõesti lood nii, et originaaliga väga head mugavust ei leia (kannatab täpsus). Endal võimalust nikerdada pole, parem tellin seadistatava kaba või suhtleks mõne relvameistriga. Kõik soovitused ja veebilehed oodatud!
Re: Weihrauch HW 97 KT Black Line
Sellega on nii, et sõltuvalt määrde kogusest võib see diiseldamine kesta rohkem kui paar tuhat lasku, lõpuks muutub harvemaks ja kaootilisemaks. Palju kurvem selle juures on see, et sa rikud manseti ja vedru ära. Kui sa uue relva koheselt lahti võtad, liigse määrde eemaldad, vedrul kaks(või umbes nii) keerdu maha võtad, paigaldad PTFE lehe vedru ja kolvi vahele, kalibreerid manseti - saad samuti suurepärase relva. Vaata idapoolseid foorumeid.maleva kirjutas:Endal küll weihrauch hw 97 k pöök versioon, kuid küsiks v mach tuuningu kohta. Relv diiseldab nii mis jube, eriti soojade ilmadega. Kannatab nii relv kui täpsus. Kas lasta paigaldada v mach komplekt või lasta paar tuhat lasku stockis? Samuti oleks vaja kõrgemat põsetuge ja madalamat kabapatja. Tuleb vist relvameister leida...
Üks asi veel 97k ja 26mm ja 16,3J sisu häda on selles, et kolvi mass ja kokkusurutud õhk annavad tihtipeale halvema tulemuse kui 18-19J korral. Sest 260g kolb ja 26mm silinder on tehtud saavutamaks 20J ja rahuldamaks mikstani turgu(vähendamaks ka tehase tootmiskulusid, sama sisu käib nüüd paljudele püssidele). 25mm kolvi, kaaluga 230g ja 81mm käiguga, transferport jääb 3,6-3,9mm vahele, vedru eelpinge ~5-6cm vahele. Saavutakse parim tulemus. Mis te arvate, miks müüki ilmunud 25mm sisud inglismaal koheselt ära ostetakse, või miks V-glide on lühendatud kolvikäiguga.

Peamine, et naabrist parem- see vaene mehike peab sööma hallitanud juustu, sõitma katuseta autoga, jooma vana veini ja elama ülemöödunud sajandil ehitatud majas.
Re: Weihrauch HW 97 KT Black Line
Taaskord leidis kinnitust, et Eestimaa on väike. Plõksisin aias püssi, kui naabrinaine tuli juttu puhuma. Jutu sees selgus, et naabrite tuttav tegelevat ka laskmisega ning juhuslikult on selleks tuttavaks Ints 
Asukohaks Laagri.

Asukohaks Laagri.
Re: Weihrauch HW 97 KT Black Line
Nicelinni kirjutas:Taaskord leidis kinnitust, et Eestimaa on väike. Plõksisin aias püssi, kui naabrinaine tuli juttu puhuma. Jutu sees selgus, et naabrite tuttav tegelevat ka laskmisega ning juhuslikult on selleks tuttavaks Ints
Asukohaks Laagri.

Hea teada, kui järgmine aasta Vaelasse võistlema tuled, laheneb logistika probleem minu jaoks ära, peatun võistluste ajal nende juures

Peamine, et naabrist parem- see vaene mehike peab sööma hallitanud juustu, sõitma katuseta autoga, jooma vana veini ja elama ülemöödunud sajandil ehitatud majas.
Re: Weihrauch HW 97 KT Black Line
Kui õnnestub, siis üritaks juba septembris algust teha.Ints kirjutas: kui järgmine aasta Vaelasse võistlema tuled